fredag 24 september 2010

halvprivat chat -ibland är nätet fantastiskt

okej kids ibland är internet fantastiskt, medges! Chat på fejan med en väldigt viktig person i mitt liv som lever låååångt bort sen lääänge sen.

Me

hello är du där?

12:47am X

De va som fan, visst e jag. Hur mas det

12:47amMe

hehe. Det är bra. Bra som fan faktiskt. Bättre än på jävligt länge känns det som.

12:49am X

Bra som fan? Det later... bra som fan... Jag e pa jobbet, baren, och filar... men du, jag kommer hem den 5 oktober.

12:49am X

jag hörde det. kul!!!! hur länge är du här?

12:51am X

2 veckor

12:52amMe

yes bor kvar . har fräschat upp lite grann sen sist . Jag jobbar på dagarna , är på nån kurs ett par dar där men vi kommer hinna ses flera gånger. Y´s ungar är helmysiga, du får träffa nyförvärvet Z också ( 1 år nu)

12:54am X

Det ar toppen att din familj vaxer hemmavid ocksa. Mina ungar har ar toppen fina. Tar med mig nya bilder och lite film pa ganget. Ja, jag maste ut it baren igen, men toppen ar horas av lite ar pa FB. Internetet a for fan hur fantastiskt som helst.

12:55amMe

yes internet är inte klokt.Har du börjat lappa ihop såren efter skilsmässan? Rest dig på 9 som en gammal champ?

12:59am X

you bet. Jag ar uppe och vacklar igen, blodig nasa och sprucken lapp, men det ar fina tider, borjar fa igang fot arbetet igen... dance like a butterfly and sting like a bee. Det ar okay nu... rutin. Ungarna ar okay. Z ar forfarande lite tjurig, men det rer sig... Och du? Tjejerna faller som dagg runt doktorn, eller?

1:00amMe

well jag har varit nere i dyngan själv, man har väl nån jävla gen plus sina egna spöken. Champs snackar ju inte med nån när dom är down and out...

1:01amMe

Och när man krälar i gyttjan så är brudar lååångt bort. Nu har jag precis startat nåt med en kanontjej. Känns satans rätt och det är bara att go with the flow.

1:01am Z

Ja sa ar det. Vi har en hel del att snacka om nar vi ses. Jag ser fram emot det valdigt mycket. Hej jag maste dra. Chefen kommer. Chekcar in har igen om en halvtimma. Hej.

1:02amMe

jag ser fram emot det lika mycket samtidigt som jag är ledsen för att du fick resa dig upp utan annat stöd från mig än att jag tänkt på dig. Hörs!

1:02am Z

Thats right, roll with the punches and go with the flow. Tjejerna kommer altid nar man ar pa top med ett par dollar i fickan... dom har aldrig tid annars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar