fredag 24 september 2010

Ode till en sjökapten

Jag såg henne för länge sen
vi hamnade i samma säng

Hon var söt och hade fin ände
men jag var inte riktigt där och inget mer hände

Sen drog hon långt från stan
för att förverkliga sin plan
om att plugga till sjöbefäl
hon lärde sig väl

Lång. Blond. Kvinna. Ensam bland karlar på båt. Haven. Hamnarna. Delfinerna. Valarna.Närmasta båt 100 sjömil bort. Calcutta. Suezkanalen. Längtan hem. Karlar i land som var sjökvinnans änkemän.

En vacker afton möts vi igen. Mitt i sommaren. <<<< buuuh Ledin rim

Hon är vackrare än första gången
han känner hjärtat slå som värsta pistongen
dom badar nakna i Årstaviken
han blir väldigt nyfiken
han är både berusad och betagen
hon säger hennes hjärta är upptagen

hon : är kär på annat håll
han: spelar ingen roll , kom kom!
hon: nej , kanske en annan gång Tom!

sen möts dom igen genom kaosens försåt
hon efterfestar på hans båt
en magisk kväll
efter vänner, kräftor och sprit
han försöker vara sensuell
och ylar kom hit!

Hon Tyvärr mitt hjärta är på annat håll
han "ok på min best jag har kontroll"

Han somnar och försöker glömma
men det är svårt att sluta drömma

Tiden går.
Han tror hon är lätt att hitta på nätet
men det var fan så förgätet
Hans vånda är svår

Google. En ledtråd. Eniro. SMS. Noll napp. Restart. Sen ett nummer. Ett SMS.

Ett telefonsamtal:

hej!
hej!
tack för senast!
tack själv!
fan har inte kunnat sluta tänka på dig. Ska vi ses?
JA!
Vad vill du göra? En kaffe, en promenad?
Nej , vi drar ut med din båt?
[HAN TÄNKER : Hmm Hmm, det var värst]
Ja det gör vi!

[på båten]
*allmän konversation med satans mycket erotik i luften*
-Den där killen som jag var kär i kom hem från sin resa och sa att han träffat en annan .
- Jaså? hur kändes det ? <<< redan här börjar han känna besten vakna
- kändes mycket bättre än jag trodde.
HAN : *tar på sig solglasögonen och rättar till brallorna*

Och på den vägen är det.

Min sköna blonda sjökapten!
Ja du där med dina långa ben!
Jag hoppas vi kan uppfylla varandras krav
och segla på alla livets hav.

Min valkyria!
om det blir knas nu så spyr jag!

Du är Jimmies våtaste dröm och hans fru är en kackerlacka jämfört med dig.
Varje gång vi pussas så skickar vi ett foto till [sd] så dom spyr . Sen får vi trettiotusen blond+ halvblatte barn bara för att reta dom jävlarna.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar